niedziela, 29 maja 2016

Ślub z Lucią Orangevalley

Czym są śluby w SSO chyba większość z nas wie. Można to nazwać zabawą, jednak nie bierzemy śluby z pierwszą lepszą osobą. Głównie to ktoś kogo znamy już jakiś czas, darzymy zaufaniem i... Naprawdę lubimy Emoji Musi być to też człowiek poznany przez internet. Dokładnie przedwczoraj ja " wyszłam za " Lucie. Ślub miał się odbyć o godzinie 10:10, jednak dużo gości nie było. Zaczęliśmy DOKŁADNIE o 10;27. 

Gości praktycznie zbyt wiele nie było ,ale i tak dziękuje za przybycię. Niestety nie miał kto poprowadzić mnie do ołtarza, więc rolę tą odegrał... KOŃ ! Tak, nie przewidziałaś się do ołtarza poprowadził mnie MistDream xD Chcę także bardzo podziękować Emily Shorthand za pełnienie roli księdza i przygotowanie tak długiego testu !

Po oficjalnym ślubie odbył się niedługi rajd dla gości prowadzony przeze mnie i Luc czyli młodą parę małżeńską Emoji

Ekipa zatrzymała się w winnicy na małą przekąskę. Sama już nie wiedziałam kto od nas a kto nie ! Bo ( dla jasności  ) - nie wszyscy zmieścili się w grupie.
Przyszła i pora by ruszyć dalej.


Pod koniec były tylko cztery osoby. Rajd zakończył się w ujeżdżalni, więc można wywnioskować iż nie trwał on zbyt długo, lecz wystarczająco Emoji  W sumie i tak jestem w szoku ,że ktokolwiek przyszedł, bo zaproszenia wysłałam DOPIERO dzień przed. Dlatego jeszcze raz dziękujemy ( wraz z moim " menszem " ) za przybycie - JESTEŚCIE ŚWIETNI !




Luc - Dziękuję ,że jesteś 






Fajnie ,że pocieszasz mnie ja czuję cię obok mnie. Czasem myślę ,że łapię za twe niewidzialną rękę. Wspierasz mnie jak nigdy nikt, stoisz tu koło mych stóp. Śmiejesz się wraz ze mną ,choć jak głośno nie wiem ja - jednak wiem ,że to takie ; Ha,ha,ha ! Smutam często, prawda to jest lecz nikt o tym nie wie ,bo ty pocieszasz mnie !

- Ten, krótki wiersz wymyśliłam sama i został on zadedykowany dla ciebie !





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz